duminică, 29 noiembrie 2009

www. Lost Souls . ro



Ma tot gandeam ce sa mai scriu pe blog, am atatea in cap, incat ...chiar nu stiu !  Imi zicea cineva ca "  Viata  e o balta de vise " , e cam asa, dar ele ne tin  "on the line " , fara ele murim cu siguranta, sunt pe lumea asta atat de multe lucruri de vazut, incat trebuie sa visam !
La a doua postare pe net  facem un APEL, ne auzit din pacate ! E chiar aiurea cand te gandesti, se spune ca internetul e cea mai rapida metoda de comunicare si socializare, eu va spun ca nu este ! Este cea mai scurta metoda spre lipsa de comunicare si racire sufleteasca. Devenim captivi sistemului, iar incet incet devenim obiecte, fara valoare, cuvintele noastre nu mai au sens, nu mai au suflet. Citeam o scrisoare  inainte sa plec in  "the land of dreams" , sora mea o primise de la un tip, nu intru in delatii, ideea e ca avea ceva scrisoare ... o citeam cu placere, parca cumva simteam persoana respectiva, dupa fiecare rand citit,  o imagine imi aparea, un sentiment, parca faceam cunostinta cu persoana respectiva. Se pare ca  internetul ne fura sufletele  fara sa ne dam seama,

This is it  for today ..... The Major Out  

2 Pac for u

2 comentarii:

Delia spunea...

Distantza este cea care ne raceste, nu neaparat internetul...

Delia spunea...

Distanta este cea care ne indeparteaza, nu neaparat internetul.