vineri, 27 noiembrie 2009

The Swiss Time






Third Post


-20 de zile pana la departure , 34 pana in 2010, mama ce a trecut timpul !!! parca acuma eram la Chelu si isi redecoram casa, neoane, foli staniol, cumparaturi impreuna cu: Delia, Calin si Strikerul o adevarata aventura prin METRO  uuu mama, a fost un Revelion reusit ! Cu povestea lui, Chelu in telenovele, Calin al meu o combina pe mamaruta, Consiliu cu Teo, Ritmu pe o Boxa impreuna cu Tache, dupa care Nasu, Sarpele, Songu morti toti si uite asa … au fost 2 nopti misto care o sa ne aminteasca mereu de Casa lui Alex, fiecare dintre noi sunt sigur ca avem amintiri placute legate de casa Buzatului, imi amintesc de o seara ff faina. Am plecat sa vedem un meci in castel, era parca miercuri, meci Champions League, in castel Eu, Nasul, Chelu, Sarpele, Ritmu si doua tipe, al caror nume sincer l-am uitat :( sorry .  Bagam cateva beroase in Castel, se deschid supapele, la care Chelu : “ -hai sa mergem la mine mai bem ceva ! “…toata noaptea am dansat toti Nasu pe dulap ca de obicei .. pe la 6 dimineata mergeam la Serpoi acasa, eu si Chelu nu stiam care sa o combinam pe … jur daca imi aduc aminte cum o chema, Sarpele ne povestea de sfarcurile celelaltei tipe… a fost super... si uite a mai trecut un an.

Inca nu mi-am facut analiza acestui an ! o las pe alta zi refuz inca timpul ;) e mai bine ! Ieri am dat tema pentru acasa dar vad ca lumea e neascultatoare, nu e nimic o sa fiti pedepsiti . Dragi mei daca nu miscam ceva cu siguranta o sa facem revelionul in boscheti  !!!

P.s pe atunci eu nu eram cu Bebe si nici Chelu cu Moni, asta pentru a asigura linistea in familie ! Ok till Tomorrow ! Din toata inima mea pentru  voi, ascultati melodia asta la maxim ... The Major out ;)



Un comentariu:

Delia spunea...

M O B I L I Z A R E