joi, 26 noiembrie 2009

May I have u attention please !!!




Second post,

         Sa revenim la prezent , nu stiu daca mi-ati dus dorul ? Eu unul vi l-am dus si il duc in continuare, dar asa e viata asta, ne desparte cateodata de cei dragi dar nu pentru totdeauna :) ! Ne duce prin alte parti din diferite motive, eu inca nu stiu daca am luat decizia cea buna ?!! Dar in timp poate o sa aflu raspunsul si la acesta intrebare .

Oricum, we will see us soon, mai sunt trei saptamani ! Daaaa pentru toata lumea The Major se repatriaza, pentru vreo 2 saptamani !

Cu toate ca ne-am schimbat si am cam uitat unii de altii, eu zic ca timpul sa ne amintim si sa ne cunoasteam iara ! Ca intotdeauna nu avem unde sa facem Revelionul, o problema eterna pentru noi, hai ma nu reusim ?? Ce naiba suntem atatia … chiar nu e greu, fiecare intreaba in stanga indreapta, e imposibil sa nu gasim o locatie !! In ce priveste partea cu “ penele ” sunt convins ca, daca organizam treaba din timp si facem niste calcule ( Nasule )  e mai usor, o casa la tara, o cabana mai derapanata, orice, un loc unde sa fie apa , lumina, caldura, curent, si sa intram cat mai multi !

Ok, ai mei , asta e tema pentru acasa !!

Ceva special pentru voi, mai ales pt bebelic, miss u

Niciun comentariu: