miercuri, 25 noiembrie 2009

The Hourglass has been rolled !



Ciao Lume,
E greu sa incepi orice lucru banal, indiferent despre ce e vorba...
ca e vb de o tigara, o sticla de vin ce sta pentru ocazii speciale, fiecare lucru are in esenta lui un anumit grad de dificultate...

Asa mi au trebuit si mie vreo 4 sau 5 luni pentru a scrie aceste randuri, e primul meu post pe noul meu blog si cu toate ca am intors clepsidra si traim in prezent iar toate visele si sperantele noastre sunt pentru viitor, postul acesta este un remember !!
Un remember pentru mine si pentru voi toti cei care i ati cunoscut: first e tatal meu, maicasa lu Chelu, tatal Flaviei.. din parinti! Super girl Andreea, Radu Macrea, Nicu Boaru, Marius Olteanu, Dani si Philip Marginean ! Toate clipele ce le-am petrecut impreuna au fost speciale ! Ne e dor de voi, fiecare va ducem lipsa, nu o sa va uitam !!
God rest them in Peace !

Until tomorrow ... their song

Niciun comentariu: