sâmbătă, 5 decembrie 2009

The Stucco Reveal


Stucco Reveal ,

Salve :)  si mii de bombe,  sa revenim la partea Stucco,  mi-a fost greu sa mai postez ieri, am fost mult prea obosit, o saptamana de stucatura  de dimineata de la 8 pana la 4jumate 5 seara, cu o pauza de masa la ora 12  e hard thing :) te stoarce de puteri !!  Sa va explic :  din momentul in care incepi sa lucrezi se face o legatura intre tine si The Wall , imi e un pic greu sa descriu aceasta legatura, dar e o chestie asa speciala in care te eliberezi, incerci sa dai totul sa iasa cat mai bine( mai ales cand ai un profesor de talia lui Giovani Nicoli, din cate am auzit de la colegi e unul dintre cei mai buni in stucatura din Italia, plus colegii  concurenta nevorbita :) ), la inceput esti blocat , nu iti merge mana, gandesti tot timpul, materialul nu te asculta, te enervezi ... iti vine sa rupi totul :) dar mergi inainte si incet,  incet ... totul incepe sa prinda forma. Ce e misto e ca nu esti prins, ai libertate, chiar daca e vorba de un ornament. Ai libertatea de a elibera u formele dupa placul tau, desenul e doar pt echilibru te controleaza :)  si te mai ghideaza cateodata.



Se aplica materialul, cu ajutorul spatulelor sa da forma, partea intunecata e masa  ornamentului ( corpul ) dupa care  pentru o finitura speciala se aplica un strat de marmorino ( imita marmura, e tot marmura dar praf  :) aspect estetic deosebit )


Me in action, o chestie ff grea ... modelezi volumul cu un anumit material, care are proprietatiile  lui  ajungi sa il cunosti si incepi sa il manipulezi :)  , dar la un moment vine proful si iti spune " esti sigur  ca poti sa imbraci totul in marmorino ? " ... mmm Darius  haiduc  " Clar " ce poate fi atat de greu :) .  Pai e foarte greu , va zic eu acuma :) dupa  ce  "m-am fript",  e alt material alte propietatii, alt timp de priza , se lucreaza total altfel. Asa ca o iei de la capat :) , faci cunostinta cu materialul, recunosti inca odata in tine ca nu sti nimic ! Si muncesti mai departe, pana la urma tre sa iasa ceva :) 


Se modeleaza cornisa, dupa care se stanteaza modelul.
Munca si iara munca ... dupa o saptmana de munca asa arata  My Wall



Ansamblu ( dreapta e partea mea )
A fost un curs super fain, am invatat o gramada,  cu momente super amuzante, ff fain !  La sfarsitul cursului am facut un rezumat impreuna cu profu pt intreaga noasta activitate, dupa care am vizionat 3 filme legate de metode de turnare a gipsului, modelearea gipsului cat si turnarea in bronz :).

and the Song ... ceva diferit pentru voi, Real Shit  Fela Kuti in the House, rest in peace ... 
 Till next time The Major ... Out !!!

Un comentariu:

cristina spunea...

interesante pozele..si uite si una cu tine...ne e foarte dor de tine! Sper sa ne vedem cand te intorci. Criss