vineri, 11 decembrie 2009

Momente




Momente...sunt cate unele de iti vine sa ...  te f... in tot :), am trait azi toata ziua cu speranta ca o sa  intru pe net si o sa vad minunea, chiar speram ...dar nu a fost sa fie ! cand draq ajungem si noi optimii ???
Inca am momente si ma tot intreb cum draq de sunt atat de prosti romani !!! adica wtf ??? 4 ani sub regim basescu, treaba  merge ..... si tot  piratul iese presedinte ...eu unul tot incerc sa inteleg care e faza si .... nu reusesc! ex. sora mea draga, e o profa de germana foarte buna,  a ramas fara  post vara asta printr-o combinatie mioritica , iar in prezent e somera,  dar l-a votat si culmea imi mai si spune, ca e mandra ca a iesit  el !!!! wow ff tare, bravo  si lista continua ...
Nu e nimic... face Klaus un efort si mai arunca vreo 10000 de artificii in aer si pana la urma o minune o sa ne salveze, eu am incredere in ARTIFICA lui  !!! Ca doar oras ca Sibiul,  nu e nicaieri in Romania  :))  fff tare ... cam atat pe azi ....vb mamei mele dragi,
AI SICTIR
O melodie faina, tot incerc sa o invat, poate ma imbat si o cant la karaoke, ma lansez in Show Bizz  sau Bzzzz ;)
Till the next time The Major Out

3 comentarii:

George Lucian Pamp spunea...

ma esse ne-am saturat de comunistii lui iliescu sub orice forma poleita ar fi ei, vrem si noi ca in elvetia ;)
faptu ca ana e somera nu e nici o problema is sigur ca se descurca dar noi avem mai multi profesori ca elevi
si nu sunt deacord ca 5 milioane de platitori de impozite sa tina in spate 15 milioane de bugetari
pur si simplu e o aberatie economica

Darius spunea...

Da , ai dreptate pe de o parte...dar sa nu uitam ca o societate sanatoasa tre sa aiba o cultura solida :) iar fara scoala , de unde ?? cum draq a ajuns berbecali europarlamentar ?? Pt ca e plina tara de .... EI !!!

Razvan spunea...

http://www.dreamactivist.org/wp-content/uploads/2009/09/remember.jpg

Nu uita ca mai ai putin si vii acasa!Songoku is waiting for you, dude!Prepare yourself!:)