miercuri, 18 august 2010

Si incepe Postul ...

Ok , ook  am inteles J  nu prea vreti sa cititi ce va scriu !  
Dar cum eu sunt insistent !!!!!!! Sunteti obligati sa ma cititi, chiar daca nu  vreti sa o faceti !!! Ma stiu ca sunt plecat de  aproape un an de zile, iara stiu ca  vreo 8  - 9 luni  inainte de plecarea mea nu prea m-am impartit  cu VOI L dar asta nu inseamna ca  v-am uitat sau ca nu  va mai am in sufletelul meu !!! “ Sunteti ai mei “ vorba lu Chelu, stiti foarte bine cate am facut impreuna  si ce  grup am avut si inca il mai  avem; cu toate ca ne-am cam ratacit fiecare(E o chestie normala pana la urma,  The Fucking Life )  tot ne regasim ca vrem sau nu !! pt ca e o chestie special intre noi, sunt acele momente care ne-au unit: cand eram morti prin te miri ce piscina  sau te miri prin ce alt loc de “ parcat “ ...  nu mai vb de treburile “ grele “pe care doar Noi le stim !!! Asa ca ... haideti sa punem lucrurile la punct macar odata in viata noastra din TIMP, Nasule esti insarcinat cu FIRST  Mission !!! Cheful traditional de Craciun,  dupa cum stau lucrurile( Criza ) cred ca locul cel mai poltrivi e la Mircea J doar e pe strada Rozmarinului unde totul e  SPICEY !!! Daca aveti alte ideei ??? No problem.  SECOND vine partea cu Revelionul, eu am vb deja cu Ilie sa se intereseze de o Cabana( minim 25-30 de persoane), prin postul asta  fac apel si la bunavointa voastra de a trage sfoara in tara pt o cabana, altfel iara ajungem cu  2 zile inainte de Revelion in PLOOOOP  sau la Cort !!! Nasule poti deja sa strangi banu de la lume( un 50 de Ron), nu e o idee rea , astfel de Rev nu o sa mai para mare suma …
Cat despre mine ce sa va zic… sunt ok, viu inca, imi e tare dor de fiecare !!!  Devin sentimental cateodata, nu am ce face !! Beau un ceai de menta, ma gandesc ca tre sa alerg sa prind autobuzul , plus ca imi expira abonamentul pe  19… damm, mi-am cumparat un Ferrari, m-am chelit gen Michel Scofield, dupa o zi de la tuns  m-a oprit politia !!! munca, home, o gramada de citit,  fotbal( unde ma omoara unu ), plus alte greutati …   

Era sa uit de peessa ... hai cu Maneauuuuuaaaa ... Nasule iara te-am suparat ;), ddaaaa Remember this REAL shit  !!! " Transceptors Technology ..." 
from Lugano with love

The Water Major Out !!!



 




2 comentarii:

Anonim spunea...

salutari de la buha

Darius spunea...

ciao Buha , ms de salutari, ma dupa cum vad lumea asta a cam uitat cum a fost anul trecut ... trista treaba ...